سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بروکر آلپاری ? - صفر تا صد بروکر آلپاری ( Alpari ) 2024 - لینک ب

شرکت مالی بروکر آلپاری alpari یکی از بزرگترین و محبوبترین شرکت‌های خدمات مالی در دنیای فارکس می باشد که به تریدر های ایرانی خدمات می دهد. این شرکت در سال 1998 تأسیس شد و مرکز اصلی آن در موسکو، روسیه قرار دارد. 

بروکر آلپاری یکی از معروف ترین کارگزاریها و یکی از به روز ترین بروکرهای بین تریدر های فارکس در سراسر دنیا می باشد که در نوآوری و ارائه خدمات به روز شده عام و خاص است.

آلپاری در کشور سنت وینسنت و گرندیس Saint Vincent & Grenadines ثبت و رگوله شده است و همچنین این شرکت در کشور بلیز Belize نیز ثبت و رگوله شده.

حساب های معاملاتی در بروکر معتبر آلپاری به دو دسته معاملات شخصی Independent Trading و مدیریت مالی Fund Management تقسیم می شود.

مدیران ارشد این شرکت برای ورود به سایت، لینک بدون فیلتر برای تریدر ها بروکر آلپاری قرار داده اند. مهم‌ترین خدمات بروکر آلپاری شامل معاملات در بازار فارکس، طلا و نقره، اندیس‌ها، معاملات با CFD و غیره می‌شود. همچنین، بروکر alpari به عنوان یکی از پیشروهای در بازارهای ارزهای دیجیتال (Cryptocurrency) نیز شناخته می‌شود.

معاملات در فارکس می‌تواند به اینصورت باشد: فرض کنید شما انتظار دارید که نرخ EUR/USD بالا برود، به عبارت دیگر، ارز یورو ارزشش را نسبت به دلار آمریکا افزایش دهد. در این صورت، شما یک معامله “خرید” (یا همان “لنگه”) می‌گذارید و یک مقدار مشخصی از یورو را به قیمت کنونی خریداری می‌کنید. اگر نرخ یورو به نفع شما تغییر کند و ارز یورو ارزش بیشتری پیدا کند، شما سود می‌کنید. اما اگر نرخ یورو کاهش یابد، شما ضرر می‌کنید.

بازار معاملات ارز بسیار پویا است و معرفی معاملات آنلاین فارکس آن را جذاب کرده است. تریدر های فارکس بروکر آلپاری در حال حاضر مجهز به نرم افزار بسیار پیچیده ای هستند تا در عرض چند ثانیه از فرصت معاملاتی معامله کنند. این می‌تواند برای یک تریدر جدید در ابتدا کمی مشکل باشد. بنابراین، اگر قصد معامله در بازار ارز را دارید، در اینجا چند نکته بسیارمهم وجود دارد:

  1. سبک های معاملاتی مثل معامله گر سه بعدی  بازار فارکس را یاد بگیرید. بازار فارکس متفاوت از سایر بازارها رفتار می‌کند و بنابراین، شما باید در این باره آموزش ببینید.
  2. نیازی نیست با همه جفت ارزهای موجود در بروکر آلپاری  معامله کنید. بهتر است یک استراتژی معاملاتی، و یک یا دو ارز مانند دلار آمریکا یا پوند انگلیس را دنبال کنید.
  3. محدودیت های خود را بشناسید – ورود و خروج را با دقت برنامه ریزی کنید. هیچ معامله ای قطعی نیست، بنابراین قبل از معامله باید به خوبی ریسک پذیری خود را بسنجید. یک ایده واضح از بازار به شما کمک می کند تا انتظارات خود را درست و ضررهای ناچیز را تنظیم کنید.

شما برای اینکه در این بازار به طور موفق کار کنید، ابتدا باید از صفر تا صد در بازار فارکس آموزش ببینید، و در یکی از بروکرهای معتبر مثل بروکر آلپاری ورود کنید.

نام شرکت : Alpari limited
سال تاسیس : 1998
دفتر مرکزی : روسیه
رگوله ها : IFSC
ساپورت فارسی : دارد
گزینه های ساپورت : تماس تلفنی ، ایمیل ، چت زنده ، تلگرام
پلتفرم های معاملاتی : MT4 MT5 Webrader
حداکثر لوریج : 1:3000
نوع اجرای سفارشات : instant execution ، market execution
کمیسیون : فقط روی ECN
سوآپ فری : دارد
مسابقات دوره ای : دارد
حساب سرمایه گذاری : دارد
ارائه ارزهای رمزی : 5 روز هفته
روش های واریز و برداشت : ریالی، وبمانی، رمز ارز، پرفکت مانی و … .
حداقل سپرده : 20 $